Stránky

sobota 22. augusta 2015

Náramok z korálok

Ako si vyrobiť náramok z korálok...


Čo budeme potrebovať:
        • rám (môj je vyrobený z pár doštičiek a klincov)
        • "klobúková" gumička
        • nožnice
        • ihla
        • niť
        • korálky
        • štvorčekový papier + ceruza


Najprv si nakreslíme na štvorčekový papier návrh, ako bude náš náramok vyzerať.


Na rám si napneme gumičky tak ako je na obrázkoch. Vždy dáme o jednu gumičku viac, ako je počet korálok na výšku. Postupne navliekame stĺpce s korálkami, ihlou podvlečieme gumičku a následne zapichneme do korálky. Takto to opakujeme pokým nemáme prišité všetky korálky zo stĺpca. 





Prácu s korálkami možno zaradiť medzi relaxačné a odpočinkové činnosti a tak si v dnešnej uponáhľanej dobe doprajte chvíľku kľudu a potešte svoju dušu. 


"Lepší blázen s nápadama, nežli blbec bez fantazie."

1 komentár:

  1. Wow, veľmi pekná práca! Ja by som na niečo také asi nemala veľmi trpezlivosť. Aj keď sama žiadny nemám, tak sa mi ale takéto náramky veľmi páčia. Čo sa náramkov týka, tak tiež teraz jeden nosím. Ide ale o taký ten chytrý náramok, ktorý vie merať kroky atď. Dostala som ho asi pred rokom ako darček a musím povedať, že som si naň veľmi rýchlo zvykla.

    OdpovedaťOdstrániť